Dlaczego jako partner powinienem podać adres email klienta końcowego?
Jeśli jesteś naszym partnerem i zamawiasz licencję dla swojego klienta to zwykle powinieneś nam podać adres email klienta końcowego. Nie jest to koniecznej do realizacji zamówienia ale brak adresu email może mieć nieoczekiwane skutki w dalszym procesie realizacji zamówienia oraz w trakcie trwania ważności licencji. Poniżej opisujemy te przypadki:
W przypadku licencji biznesowych Endpoint producent będzie wysyłał hasło dostępowe do portalu ELA (Eset License Administrator) na ten właśnie adres. Jeśli nie podasz adresu klienta końcowego, to hasło to nie zostanie wysłane i nie będzie dostępu do tego portalu.
W przypadku licencji na numery seryjne email ten użyty jest podczas weryfikacji licencji gdy klient końcowy dodaje ją w portalu my.eset.com. W przypadku gdy nie podasz adresu klienta końcowego, email weryfikacyjny przyjdzie do Ciebie (partnera) i weryfikacja nie powiedzie się.
W przypadku licencji biznesowych Endpoint producent będzie wysyłał hasło dostępowe do portalu ELA (Eset License Administrator) na ten właśnie adres. Jeśli nie podasz adresu klienta końcowego, to hasło to nie zostanie wysłane i nie będzie dostępu do tego portalu.
W przypadku licencji na numery seryjne email ten użyty jest podczas weryfikacji licencji gdy klient końcowy dodaje ją w portalu my.eset.com. W przypadku gdy nie podasz adresu klienta końcowego, email weryfikacyjny przyjdzie do Ciebie (partnera) i weryfikacja nie powiedzie się.