FAQ - często zadawane pytania i pojawiające się problemy
- Instalacja programu antywirusowego ESET Mobile Security na telefonach z systemem Android (pomijajac rejestrację w ESET HOME)
- Instalacja programu antywirusowego ESET z pominięciem logowania do konta ESET HOME
- Zaawansowane uczenie maszynowe
- Menedżer licencji - ESET HOME
- Ochrona przed ransomware
- System zapobiegania włamaniom działający na hoście (HIPS)
- Ochrona przed zagrożeniami bazującymi na skryptach
- Skaner UEFI
- Antywirus, antyspyware i antyphishing
- Blokada programów typu exploit
- Dlaczego jako partner powinienem podać adres email klienta końcowego?
- Dobór produktu ESET
- Dobór pakietu ESET dla domu i małych firm
- Dobór pakietu ESET Protect
- Jak działa sandboxing w chmurze ESET?
- Czy antywirus ESET Nod32, Internet Security lub Smart Security Premium działają na Windows 7 lub Windows 8?
- Co to jest identyfikator publiczny (identyfikator licencji) ESET i do czego jest mi potrzebny? Jak go odczytać?
- Dlaczego podczas wznowienia powinienem podać login starej licencji?
- Dlaczego przy zamówieniu mam podawać swoje imię i nazwisko? Czyje dane mam podać?
- Składając zamówienie mam wybrać dla kogo jest licencja - o co chodzi?
- Konto w sklepie antywirus-nod32.
- Czy potrzebny jest mi nośnik CD?
- Wznowienie licencji Nod32 i Smart Security - informacje
- Jak sprawdzić wersję Windows? 32 czy 64 bity?
- Na czym polega różnica pomiędzy antywirusem w wersji Home i Business?
- Na czym polega różnica między antywirusem w wersji Client i Suite?
- Zasady udzielania licencji produktów Eset na systemy serwerowe. Którą licencję wybrać?
- Czy potrzebny mi jest certyfikat aby być "legalnym"?
- Chciałbym otrzymać certyfikat papierowy - czy to możliwe?
- Dane do wysyłki - czy są potrzebne podczas realizacji zamówienia?
- Czy otrzymam podpisaną fakturę VAT w formie papierowej?
- Jakie dane powinienem podać do licencji na oprogramowanie ESET?
- Opinia na temat sklepu antywirus-nod32.pl